پنجشنبه ۱۷ آبان
تقدیر شعری از نیلوفراسفندیاری
از دفتر لیلی خاموش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ۲۰:۰۰ شماره ثبت ۸۲۳۹۸
بازدید : ۴۷۸ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر نیلوفراسفندیاری
آخرین اشعار ناب نیلوفراسفندیاری
|
شهری که حالا بی هوایت سرد و دلگیرست
بغضی شد و پای نفسهایم چو زنجیرست
یاری که تا ویرانگی دیوانگی میکرد
حالا جوانی از نفس افتاده دل پیرست
آیینه ها را برده در حیرانی و حسرت
عکسی که سر تا سر پشیمانی و تقصیرست
او را ز خود راندم و خود از مهر او افسوس
خوابی که آن شب دیده بودم رو به تعبیرست
من مانده ام با بی کسی ، با کوله باری درد
قلبی که خالی مانده و از عاشقی سیرست
در کار دل خود کرده را تدبیر دیگر نیست
تدبیر هم باشد اگر آن کار تقدیرست
|
نقدها و نظرات
|
بله استاد بنده هممتوجه شدم خواستم تذکر بدم دیدم خوب شد کامنت شما رو دیدم ولی در کل زیبا بود عالی قابل تحسین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.