بشکن زنان شنیدم از مُخبران ِ تهران
ارزانی ِ فراوان ، در راه ِماست آخ جان
در سفره ها بریزید تصویر ِ هرچه خواهید
این روزها چپ و راست خوشبختی ِ فراوان
یا زلزله به راهست یا سیل و برف و طوفان
کولاک کرده این شانس در سرزمین ایران
غم را رها کنید و بازار را بچسبید
کفش و لباس و آجیل آذوقه های ارزان
نرخ ریال گشته بالا تر از جواهر
پوند و دلارُ وِِل کن ، گنج است نرخ ِتومان
عیبی ندارد ای دوست این سالهای سختی
چون باد و برق یک دم رفته َست مثل طوفان
دارو اگر گران است هرگز نخر عزیزم
هستیم سالم ای دوست، خوشحال و خوب و شادان
چندین برابراکنون نرخ اجاره منزل
پرداخت کن سر ِ ماه با روی خوش وخندان
بازار اشتغال است داغ و شلوغ وروشنِ
حقا که ریشه کن شد بیکاری و غم ِ نان
ویروس هم نداریم با مرگ سازگاریم
خفاش و مار و موش از ویروس ِ ما گریزان
یک قرن مانده جانم یک پلک، هم بزن ، تا
موج ِ رفاه ریزد در سفره های ب گریان
ما قهرمان ِ اوج ِ فریاد در سکوتیم
با جیب های خالی ، پُز می دهیم آسان
در هر مدل بخواهی در ثبت نام ِ خود رو
سودآوریم و تک رو ،با صادرات ِ پیکان
چون ما کلید داریم ، تدبیر ِ جیب داریم
صبری عجیب داریم ، کشک است باقی ِ آن
اکرم بهرامچی
بسیار زیبا و دلنشین بود
مبین مشکلات جامعه
دستمریزاد