دوشنبه ۲۸ آبان
مردی که دوستش دارم شعری از سحر گودرزوند
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ۲۳:۱۵ شماره ثبت ۸۱۲۵۲
بازدید : ۴۳۱ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب سحر گودرزوند
|
مردی که دوستش دارم
چرخش ماه را در دست
مدام
روی دامنم ستاره میکارد
نبض کهکشان در رگهاش
برای قلب مرده
نفسی مسیحا
نشانی از یوسف به تن دارد
در فال من
پرنده ی سعادت است اما
مومنم به سکوت
با چشمانش که
صدایم میزند
صدا
و عروسیام در لهجهی دوستتدارمش
در عقیم لبهاش بارها مردهام
می بوسدم
با دهانی پر از شعر
لبانم به بهار میرسد
مقیم بند بند انگشتانش
هزار بار مردهام در غربت زبان
با صدایش اما
صدها پرنده آزاد میشوند
مردی که دوستش دارم
سحر گودرزوند
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنونم از حضورتون لطف دارید🌷 | |
|
سلام ممنونم زیباست | |
|
سلام ممنونم زیباست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
با دهانی پر از شعر
لبانم به بهار میرسد
درودبرشما
زیبا بود عزیزم