سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    ای عشق

    شعری از

    سید علیرضاهاشمی

    از دفتر آبیِ روشنِ عشق نوع شعر رباعی

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸ ۰۰:۳۵ شماره ثبت ۸۱۰۶۲
      بازدید : ۵۸۱   |    نظرات : ۹

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سید علیرضاهاشمی

    ای عشق پر از راز و معمایی تو
    مملو ز دو صد اگر و امایی تو
    شیرینی شیرینی و زهری تر از زهر
    ای عشق چه پنهان و هویدایی تو

    $$$

    ای عشق تو ویرانی و عمرانی تو
    هم سودی و هم آفت و خسیانی تو
    بیمار تو ام طبیب ویروس آلود
    هم دردی و هم عامل درمانی تو

    $$$

    ای عشق چه مختاری و یحیایی تو .
    خشکی مثل لوت و ترِ دریایی تو .
    هم سخت بزایی و تو هم سخت بکاهی
    هم هادی و هم عامل یغمایی تو .

    $$$
     
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۱۲
    بسیار زیبا و دلنشین بودند
    در وصف حضرت عشق خندانک
    علی مزینانی عسکری
    پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۲۲
    درود برشما
    بسیار زیبا و ستودنی
    خندانک خندانک خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۳۸
    سلام
    زیبا ودلنوازوبامحتوا سرودی بود
    هزاران درود
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    سودابه طهماسبی
    پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۰۴
    درود بر شما . خندانک خندانک خندانک
    حمیدرضا گلشن
    جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ۰۱:۳۳
    درود و احسنت سید جان💙
    علیرضا ناظمی ناظم
    جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۰۶
    درود بر شما
    زیبا بود آفرینش تان
    خندانک خندانک خندانک
    ابراهیم آروین
    شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ۲۲:۰۴
    درودتان‌شاعر‌گرامی
    خندانک خندانک خندانک
    مهدی براهویی(کاشانی)
    يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۴۹
    درود بسیار زیبا
    مسعود میناآباد  مسعود م
    يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۱۹
    سلام :

    هرگزت شیرین نمیپنداشتم ، ای شهد عشق
    تلخ میدانستمت ، اما نه این مقدار تلـــــــــــــخ

    درود بر شما گرامی شاعر
    ------------------------------------- خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0