جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فروغ حاجیان(فروغ)
آخرین اشعار ناب فروغ حاجیان(فروغ)
|
سراپا گوش می شوم
وقتی تکیه می کنی به آرامش
در آن هنگام که
واژگان به مثال شفق های
صیقل داده شده
جاری می شوند
سراپا گوش می شوم
کنار تو به هنگام
وقتی که حتی سپیده دم در پشت کوه های
سر به فلک کشیده
ناقوس طلوع سر می دهند
من سراپا گوشم
با آهنگ دلنشین صدای تو
که می خوانی عشق را
با تمام وجود
دلبر می شوم
مثبت
هر چه آرزو می کردم
وانمود
سراپا گوشم
نگاهم گره می خورد
به لطافت وجود تو
حاضر نمی شوم یکبار غایب شوم
از نظر از کنار تو
سراپا گوشم
جانم می شنود تو را
با اینکه نزدیکی
این مرمر آغشته به الماس
من را می خواند، می ستاید
با آنکه رفیقی
می میرد در لحظه، جانی که از نگاه تو
و صدای تو
قلبش به لرزه در آید.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.