چهارشنبه ۱۶ آبان
|
آخرین اشعار ناب پژمان بازرگان
|
#دلنوشته_اهورایی
مسافر گم شده دل من ... ا
این روزا راهی کدوم مسیری ...
اینو بدون هرجا بری آخرش ..
تو شهر احساس دلم اسیری ...
مسافر گم شده دل من ...
یه دل شکسته ای فداته هنوز ...
از روزی که رفتی به یاد عشقت ...
چشمای خیسی چشم به راته هنوز .
. مسافر گمشده دل من ...
به من یه عشق بی بهانه دادی ...
اومدی با حضور عاشقانت ...
به قلب من شوق ترانه دادی ..
. مسافر گمشده دل من ...
رفتی ولی هوای تو باهامه ...
عطر تنت هنوزم که هنوزه ...
تو ساعت عاشقی شبامه ...
مسافر گم شده دل من ...
دلم برات تنگه بگو کجایی ؟...
تو که میگفتی توی باد و طوفان ...
کشتی قلبم رو تو ناخدایی ...
مسافر گمشده دل من ...
سوار بر بال کدوم خزونی ...
تو این روزای دل بریدن از من ...
بگو کدوم شعر منو میخونی ...
مسافر گم شده دل من ...
می دونستی که دل میدم به حرفات ..
نموندی پای حرفایی که گفتی ...
عشقم برو ، دست خدا به همرات ...
پــژمـــان/ شهریورمـاه۱۳۹۶
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.