جمعه ۲ آذر
سعادتمندی شعری از کاوه گرشاسبی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ ۱۸:۱۴ شماره ثبت ۸۰۹۱۰
بازدید : ۴۷۴ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب کاوه گرشاسبی
|
یا رب این حجم سعادت که سرم باریده
یا شعاع خیر و برکت که به من تابیده
این همان عطر خوش اقبالی ونیک اندیشیست
که به فرمان تو بر روی دلم پاشیده
تیر خوشبختی تو رو به کسی دیگر بود
یا رب شکر که سمت دل من چرخیده
روز و شب پرتو مهرت همه جا میتابد
که به جز لطف تو چیزی ننشست بر دیده
یا رب این حجم سعادت که نثارم کردی
همه از چشم امیدیست که یارم کردی
دل پر پر دگر از گریه و زاری ننوشت
عشق را مونس قلب بیقرارم کردی
همه عمر منتظر قایق اقبال شدم
کشتی عشق بیامد که سوارم کردی
تن اگر حوصله ای داشت جدا از دل بود
باز هم شکر که بر عشق دچارم کردی
|
نقدها و نظرات
|
ممنون استاد | |
|
ممنونم جناب انصاری عزیز | |
|
سپاس از راهنماییتون | |
|
ممنونم | |
|
ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.