دوشنبه ۵ آذر
ایستادهایم شعری از محمدرضاجعفرزاده(بینوا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ۰۱:۰۸ شماره ثبت ۸۰۷۹۱
بازدید : ۴۶۴ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر محمدرضاجعفرزاده(بینوا)
آخرین اشعار ناب محمدرضاجعفرزاده(بینوا)
|
ما زیر باران خطرها یاعلی گفتیم
عالم به خود لرزید تا ما یاعلی گفتیم
از کثرت دشمن به دلهامان هراسی نیست
ما گرچه کم بودیم، اما یاعلی گفتیم
تنها نه ذکرش بر لب ما در شب قدر است
حتی در آن شبهای یلدا یاعلی گفتیم
رهبر،صدای"اَین عمّار"ش كه بالا رفت
در پاسخ فرمانِ آقا یاعلی گفتیم
آتش زدیم ابلیس را با رمز یا زهرا
در گوشِ خواب آلود دنیا یاعلی گفتیم
ما پایکارِ مکتبِ ایثار میمانیم
سیلِ مصیبت زد به هرجا، یاعلی گفتیم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام. ممنونم از لطفتون 🌹🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یا علی (ع)
مددی