پنجشنبه ۸ آذر
باچراغیپیبارانمیروم شعری از ابراهیم آروین
از دفتر بویباران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۵۵ شماره ثبت ۸۰۶۶۰
بازدید : ۵۵۰ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب ابراهیم آروین
|
باچراغیپیبارانمیروم
ابرفراوان...آبکمیاب
دلفراوان...عشقنایاب
باصداییپیبارانمیروم
محبتیدور
آسمانناجور
صحبتیافسوس
شیشهایناشستهومهجور
باچراغیپیبارانمیروم
تپوتوپی
کمرمقمغرور
برورایبامبدجور
پیروفرتوت
میکندسوسو
باچراغیغرقدردود
میکنمبو
باچراغیپیبارانمیروم
دورمیرمدورتادور
تانبیندهیچنوریچشمیازآندور
تابگیردآنچراغمشیشهاشدود
پسنیاردهیچبامییادازآننور
یادازآنتنهاییتنهاترینتنهاییروز
باچراغیپیبارانمیروم
|
|
نقدها و نظرات
|
باسلاماستاداستکیعزیز ازنظرلطفتانسپاسگزارم | |
|
سلامودرودبربانویاحساس بسیارلطفکردی سپاسازنظرتان | |
|
باسلامشاعرگرامی سپاسازلطفونظرتان | |
|
سپاسگزارم ممنونشاعرعزیز | |
|
سلامبردوستعزیزوشاعرگرامی سپاس | |
|
سلامودرودبرشاعرعزیز لطفکردی سپاس | |
|
درودبرنگاهزیبایتان سپاس | |
|
درودبرجنابمسکین لطفکردی سپاس | |
|
درودبیپایانبراستادعزیز انصاریدزفولی سپاسازلطفتان | |
|
سلامبرشاعرگرانقدرجنابرافعیعزیز ممنونازنگاهونظرلطفتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.