شنبه ۳ آذر
تاریخ انسان شعری از علیرضا مسیحادم
از دفتر فصل آخر زمین نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ ۰۱:۰۲ شماره ثبت ۸۰۵۲۳
بازدید : ۴۵۶ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب علیرضا مسیحادم
|
💥
نیمه های هرشب دل ما خوش به قرص ماه بود
دیگر آشوب نبود دل ما بی ترس از راه بود
ناگهان در همه جا واهمه شد ناگهان شهر بیدار
خبری آمد جانی خبری که فراموش شد اخبار
ایده نابی برای همه شهرهای بی انسان
جنایت ذاتی برای تغییر همه تاریخ های انسان
دیگر از آن روز به بعد همه عدل جهان ریخت بهم
دیگر از آن روز به بعد همه معادله ها برعکس شد
دل ما تاب و قراری نداشت معنی ما تو میدانی چیست؟
ما یعنی کودکی نو پا ما یعنی پیرزنی در روستایی دور
ما یعنی اشک جوانی که سر کرد با عشقی دور
ما یعنی عقیق سلیمانی در تپش ساختن دنیای نور
#علیرضا_مسیحادم
|
|
نقدها و نظرات
|
تشکر از محبتتون | |
|
درود بر شما و ممنون از وقتتون که صرف کردین | |
|
پاینده و پیروز باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.