جمعه ۲۵ آبان
درد قشنگ شعری از فرشته امینی
از دفتر اشک فرشته نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۰۳ شماره ثبت ۸۰۴۷۱
بازدید : ۴۲۴ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب فرشته امینی
|
بی تابم
جای خالیت و تو قلبم دارم
این روزا
پا رو هر چی خاطره س می ذارم
نامردی
کاش می شد دوباره کنار من برگردی
تو قلبم یه درد قشنگه هنوز
چرا نفهمیدی که تو همون دردی
دلتنگم
با دلشوره هام دارم می جنگم
این شب ها
مثه شعرام با غصه ها همرنگم
دلسنگی
با این آهنگ با دل عاشقم داری می جنگی
تو دلتنگی شعرام هنوز
تو همون حس ناب قشنگی
خرابم
با چشایی که یه لحظه هم خواب ندارن
عشقم تو کجایی ببینی
ثانیه ها بی تو دارن تو دلم غم می کارن
بیرحمی
منم و یه قلب زخمی
با یه گیتار پر از سوز
که از تو نداریم سهمی
داغونم
غرق یه دنیا حس نامعلومم
تو ندیدی کنار چشمات
چه بی اندازه زیبا من آرومم
خونسردی
تو غرورت باز من و گم کردی
تو تب چشات دارم دیوونه وار می سوزم و
تو هنوز سرد سردی
وابسته م
به چشایی که راحت رو قلبم بستی
هوایی کردی قلبم و
چه راحت من و ول کردی رفتی
تو همون بغضی
که خیلی وقته تو دلم جا مونده
حاشا دیگه بسه
دلم از چشات همه چی و خونده
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود فراوان خدمت شما بینهایت سپاسگزارم 🙏🙏🙏 | |
|
سلام و درود فراوان خدمت شما بینهایت سپاسگزارم 🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.