جمعه ۲ آذر
بعد از تو شعری از محمدرضا ملکی باتیس
از دفتر شبح خیال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ۲۳:۲۵ شماره ثبت ۸۰۳۶۱
بازدید : ۳۹۴ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر محمدرضا ملکی باتیس
آخرین اشعار ناب محمدرضا ملکی باتیس
|
بعد از تو زمستان بی برف بود
تو بركت زمين را با خود بردی
رودها از آب افتادند
درياچه ها به خشكی رسيدند
و جنگل ها در جنگ تصاحب شدند
بعد از تو
سفيدی برف
بارش باران
در دفتر چه خاطرات ماند
و من ماندم با یک ژاكت پشمی
خالی از برودت برف
خالی از سرخوشی سرما
تو بركت زمين را با خود بردی
و من نمی دانم
ابرها چگونه سركشی مي كنند
بادها چگونه؟
و سپيدی برف ها هر روز
كمتر از روز قبل
تو چگونه بادها را
به سركشی فراخواندی
چگونه برف ها را
به نباريدن دعوت كردی؟
محمدرضا ملکی - باتیس
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما و پناه بر شعر از نبودنها متشکرم | |
|
متشکرم بزرگوار | |
|
درود و ارادت قربان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.