پنجشنبه ۸ آذر
خال شعری از ابراهیم آروین
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ ۰۱:۰۹ شماره ثبت ۸۰۰۶۹
بازدید : ۵۱۴ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب ابراهیم آروین
|
بهدوستیخطوخالششدگرهوار
بهچشموگونههاعاشقشدهیار
نهاصلیونهنسلیونهاخلاق
نپرسیدهیچازیار
برایمالخودکردننگاهیشدگرفتار
نهراهپسنهراهپیشنباشدهیچدرکار
برایباتوبودندلشودساز
برایعاشقییکاصلبسدان
زروراسیزهرحرفشسخنخوان
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونازنظرلطفتان
بسیارسپاسگزارم لطففرمودیشاعرنیکقلم | |
|
سپاسگزارمازشما
بانویخوشذوق
درود | |
|
قلمتمانااستاد
اندیشتاننکو چهرتانخندان.... متشکرم | |
|
سلاموسپاس ازاینحسننگاه
درود...... | |
|
سپاسازشما لطفلط..........فکردی
درود.... | |
|
سلامودرودبرشاعرگرامی ممنونازخوانشودیدنگاهتان🌹🌹 | |
|
سلامودرودبراستادوشاعرگرامی ازلطفشماسپاسگزارم | |
|
باعرضسلاموادب بسیارقدردانخوانشلطفشماهستم برقراروپایدارباشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.