جمعه ۲ آذر
گفتم .. شعری از اصغر محمودی( مور )
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۵۵ شماره ثبت ۷۹۸۱۷
بازدید : ۵۶۶ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر اصغر محمودی( مور )
آخرین اشعار ناب اصغر محمودی( مور )
|
گفتم فراموشت کنم
من ترک آغوشت کنم
گفتم تو نوری ماه من
یکباره خاموشت کنم
گفتم به دل آشفته ای
از دیده بیرونت کنم
گفتم که دوری از برم
در خاطرم محوت کنم
گفتم سکوتت پاسخم
تکرار فریادت کنم
گفتم مرا سوزانده ای
من شمع پا سوزت کنم
گفتم که بالم بسته ای
آن مرغ بی بالت کنم
گفتم که مجنون توام
لیلی مجنونت کنم
گفتم به انکار و خطا
شاید که معشوقت کنم
اصغر محمودی(مور)
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر بانوی گرامی
سپاس از لطف بی دریغ شما
روز و روزگار خوش | |
|
سلام و عرض ادب استاد گرامی
لطف دارید
روزتون خوش | |
|
سلام و عرض ادب استاد گرامی
لطف دارید
روزتون خوش | |
|
سلام و ادب
ممنون از لطف شما | |
|
سلام دوست گرامی
لطف داربد .
روزگار خوش | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد