يکشنبه ۲۷ آبان
طوفان بلا شعری از یاسررشیدپور
از دفتر انتظار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۳۹ شماره ثبت ۷۹۷۷۷
بازدید : ۴۱۹ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب یاسررشیدپور
|
دشمن بی چون و چرا شد دلم
بسته به زنجیر جفا شد دلم
تا که بیفتاد هوایت به سر
چرخ زد و سر به هوا شد دلم
از غم هجرانِ تو قلبم گرفت
زخمیِ طوفان بلا شد دلم
رفته دل از دست از این پس دگر
بی دل از آنم که فنا شد دلم
سُست شده خانۀ بی پای بست
چون پیِ آن خانه بنا شد دلم
سوخته و سخت ریاضت کشید
خود برهانید و خدا شد دلم
تنگ دلی راهِ نفس بسته بود
نام تو را بردم و وا شد دلم
#یاسررشیدپور
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب استاد گرانقدر
بیکران سپاس از لطفتان
خوشحالم پسند واقع شد
لطفتان مستدام
با تاخیر یلدایتان مبارک
🌴🌼🌲🌲🌲🌳🌳⚘🌸💐 🌴🌴🌿☘⚘🌷🌲🌲⚘ | |
|
سلام و عرض ادب استاد گرانقدر
بیکران سپاس از لطفتان
خوشحالم پسند واقع شد
لطفتان مستدام
🌴🌼🌲🌲🌲🌳🌳⚘🌸💐 🌴🌴🌿☘⚘🌷🌲🌲⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یلدایتان مبارک