يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علی رفیــــعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیــــعی وردنجانی
|
بنام خدا
" آسمان همدلی"
زمان زمانِ محبّت، زمانِ همدلی است
جهانِ روشنِ فردا، جهانِ همدلی است
هر آنچه در شب و روز اتفاق میافتد
برایِ تک تکِ ما امتحانِ همدلی است
همین ترانه، همین عطر یاس، این لبخند
همین گلابِ معطّر، نشانِ همدلی است
کبوتری که میانِ نفاق زندانی است
همیشه در هوسِ آسمانِ همدلی است
درون کشورِ ما مسجدِ ضِرار که نیست
اذانِ مأذنههامان اذانِ همدلی است
برنجِ مردم ایران اگرچه یکدست است
نیازمند کمی زعفرانِ همدلی است
بس است حرف جدایی، بس است حرف نفاق
زمان زمانِ محبّت، زمانِ همدلی است
.............................
علی رفیعی وردنجانی
۳۰ آبان ۱۳۹۸
...........................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و بجا بود
مبین مشکلات جامعه