جمعه ۲ آذر
ای درخشان ترین طیف ِ هستی شعری از اکرم بهرامچی
از دفتر سرزمین کاوه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ۲۱:۴۲ شماره ثبت ۷۸۹۰۶
بازدید : ۳۴۰ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب اکرم بهرامچی
|
ارسال به
ماه میلاد بود وخداوند
بهترین ماجرا را رقم زد
کعبه چرخید و شور طوافت
رخوت ِ عالمی را به هم زد
عشق تا ریخت در پای باران
خاک ،همدوش ِ رنگین کمان شد
ابر در مقدم ِ دل اذان داد
در طواف ِ تو کعبه عیان شد
می دمد عطر ریحان و قرآن
لای فصل دل انگیز پاییز
ماهِ وحدت ، شکوه ِ نبوت
پایکوبان و از عشق لبریز
بت شکست و در ایوان ِ کسرا
ریخت آوار بر پای تقدیر
آتش کهنه خاموشی آموخت
ماه میلاد زد بانگ تکبیر
لرزه بر کفر و بتخانه افتاد
خواب ِ آذر گشسبان به هم ریخت
عالمی دید در مقدم ِ تو
جهل و بطلان به قعر ِ عدم ریخت
شانه های تو ممهور عزت
در رسالت مقدس ترینی
ای درخشان ترین طیف ِ هستی
امن و مومن ، محمد ، امینی
گل اذان داد، قمری غزل خواند
واژه تطهیر شد در کلامت
عالمی جان فشان ، پای قرآن
پای آموزه های ِ پیامت
امشب اعجاز ِ ذکر و دعاهاست
وقت ِ خوب ِ اجابت رسیده َ ست
آنکه امشب دلش سوخت با عشق
جرعه ای از کلامت چشیده َست
اکرم بهرامچی
|
نقدها و نظرات
|
سلام
عید شما هم مبارک ممنونم از محبت شما | |
|
سلام
سپاسگزارم از لطف شما | |
|
سلام
سپاسگزارم شما لطف دارین | |
|
سلام سپاس از محبت شما | |
|
سلام
سپاسگزارم از حضور خوب شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مولودی بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد
عیدتان مبارک