جمعه ۲ آذر
قدم های بی تو شعری از موسی حسین پور
از دفتر سیگار خاموش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۲:۰۷ شماره ثبت ۷۸۷۵۶
بازدید : ۵۲۱ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب موسی حسین پور
|
سلام
دیدی مرا
امروز همچو هر روز از عمرم
از کوچه تان گذشتم
دارند روز به روز بلندتر میشوند این دیوارهای لعنتی
دیگر کوچه هم صفای سابق را ندارد
دیگر نمیتوانم پله ها را تصور کنم
نمیتوانم ، و نمیدانی چه تلخ است
قدم های بی تو
وسط کوچه تان که رسیدم برگشتم شاید نه نباید میگفتم
که تا آنجا پیش رفتم
باز بن بست نگاهت به آرامی نزدیک شد و دست خودم نیست
نتوانستم
نتوانستم و برگشتم
مرا ببخش اینبار هم جرأتش را نداشتم
شاید حتی رفتنم را هم ندیدی
اما
همه چی سر جایش بود
الا
خیال من
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خواندم ولذت بردم
درودبر اندیشه نابتان