يکشنبه ۲۷ آبان
فکر نکن شعری از سید علیرضاهاشمی
از دفتر طعم گس عشق نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ۰۹:۰۱ شماره ثبت ۷۸۵۰۷
بازدید : ۴۴۷ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر سید علیرضاهاشمی
آخرین اشعار ناب سید علیرضاهاشمی
|
فکر نکن رفتن تو خونه خرابم میکنه.
فکر نکن درگیر یک عمری عذابم میکنه.
اگه دلت میخواد بری راه بازه و جاده دراز.
برو یه جا تو تنهاییت دور دلت قفس بساز.
خیال نکن اگر بری تیغو میکشم رو رگام.
فک نکن با رفتنت خنده میره از رو لبام
حتی یه روزی اسمتم میشه فراموشم بدون.
خیال نکن بخوای بری با گریه بت میگم بمون.
حتی تو خوابتم نبین بی تو بره خواب از چشام
خیال نکن بخوای بری با گریه دنبالت میام.
بدون خیال باطله بارونی شه چشمای من
فکر نکن با رفتنت تنها میشه دستای من.
|
|
نقدها و نظرات
|
چه تفسیر زیبایی ترانه ی نا مهربان درود بر شما | |
|
قربان شما آقا گلشن | |
|
اون که بله ولی هدفم از این شعر کلا گفتن یه شعر با یه درون مایه متفاوت بود | |
|
نه دادا انتقاد کردن از یک شخص انتقاد پذیر بسیار هم باعث خوشحالی طرف میشه. وقتی گزینه ی نقد رو فعال میکنم وقتی نظرات رو باز میزارم یعنی این که میخوام نقد بشم میخوام انتقاد کنید . ارزش انتقاد به مراتب بالا تر از تعریف و تمجیده برای من. مرسی از نظر ارزشمندت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبا و نامهربانی است