سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      غزلی برای غزل

      شعری از

      امیرحسین مقدم

      از دفتر حضور دوباره نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ۱۸:۰۸ شماره ثبت ۷۸۴۹۹
        بازدید : ۷۶۲   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      صدای ارسالی شاعر:
      غزل ، تویی تو معجزه ی ناب حضرت عشق
      نشسته بر صفحات کتاب حضرت عشق
      غزل تو جمع دل انگیز واژه و حسی
      به وزن و قافیه ی مستطاب حضرت عشق
      تورا به خط چلیپای میر ،  باید خواند
      میان پرده ی  خاتم به قاب حضرت عشق
      غزل تو طعم دل انگیز کودکی هامی
      نشسته قافیه هایت به تاب حضرت عشق
      تو سوز نغمه لالای مادران هستی
      به گوش جان بنیوشم به خواب حضرت عشق
      تو مثل حبه انگور ، ترش و شیرینی
      میان شاخه رز ، ای شراب حضرت عشق
      اگر کسی به غلط عشق را گنه داند
      قسم به واژه که هستی ثواب حضرت عشق
      غزل صدای دف آمد بچرخ و در رقص آی
      به ضرب زخمه چنگ و رباب حضرت عشق


       
       اميرحسين مقدم
      تیرروز امرداد هزاروسیصدونودوهشت خورشیدی
      در مسیر مدرسه تا خانه


       
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ۲۱:۴۵
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
      امیرحسین مقدم
      امیرحسین مقدم
      دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ۲۳:۲۲
      درود بر شما
      سپاسگزارم خندانک
      ارسال پاسخ
      رسول رشیدی راد(مجتبی)
      يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۶:۵۳
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      امیرحسین مقدم
      امیرحسین مقدم
      دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ۲۳:۲۲
      خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      سودابه طهماسبی
      دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ۱۳:۳۸
      خندانک خندانک خندانک
      امیرحسین مقدم
      امیرحسین مقدم
      دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ۲۳:۲۱
      عرض سلام و ارادت.
      امیدوارم حال و احوالتون خوب باشه. از دیدار مجدد مجازی شما و حضرت استاد مسعود خان بزرگوار خوشحالم. دلتنگ دیدار حقیقیتون هستم.
      برقرارباشید. خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0