الهی نامه
الهی عمرمان با گنه شد تباه
الهی رویمان از گنه شد سیاه
الهی افتادیم در منجلاب شیطان چاه
الهی از ظلم به مظلومان عالم می کشیم آه
الهی عمر تباه رو از گنه سیاه
افتاده در شیطنت چاه نکند گم کنیم راه
تنها تویی به اخبار حیات و ممات ما آگاه
الهی تشنه نباشیم به ثروت و قدرت که آن است امتحان
و سخت است قبولی در این امتحان
کتاب هدایت را بخوانیم قرآن
عامل و حافظ باشیم در حق قرآن
الهی انشالله به دستاویز تو چنگ زنیم و باشیم واقعا انسان
توصیف مهدی موعود(عج)
مستانه را مستانه ای
پیمانه را پیمانه ای
گاهی درون خانه ای
کاشانه را کاشانه ای
یاری رسان یاران تویی
آیینه جنت تویی
افزون برین برزن بیا
شیرین لقا شمس الضحی
ای برترین کارنامه ای زین شهریاران شهریوری
می غمگساران غمگین مشو
دیرمغان مصدر تویی
قافیه ی احسن تویی طلعت ستاره بام تو
شیرین به شیرین کام تو
افسونگران افسونگری
شهد شهادت راه تو
زرین نبودست جام تو
ساده پوشی مرام تو
مهر علی دامان تو
دست خدا در دست تو
سحر شجاعت در نام تو
دنیا همه از آن تو
اکنون بدین منظر بیا
مهد ادب مهد وفا
وز غیبتت رفتند همه
مردم شدند محزون فنا
عالم به راهت منتظر
ای یار غائب از نظر
شیرین لقا حلوای تر
راه امامت دست تو
حجت تمامی هست تو
اکنون چه داریم در آستین
ای یار نیکو مه جبین
پیمانه عمر زمانه تار شد
اما کنون دیدار نه دیدار شد
عالم همه پیکار شد
جنگ و خونریزی کار شد
گنه بر گردن گنهکاران افسار شد
و دشمنی با مسلمین تکرار شد
عالم به راهت منتظر
اینک بیاید از سفر
حلوای تر ،شیرین شکر ،وقتی نمانده تا سحر
یارم بیاید از سفر
آیا داری ز ایشان تو خبر
حتما می آید از سفر
آن یارغائب از نظر
حتما می آید از سفر
عبدالرحمن رامفر
متخلص به بنده و مهدیار
مهر۹۸
زیبا و ارزشمند سرودید
برقرار باشید به مهر خداوندی