جمعه ۱۸ آبان
شیشه ی خیسِ اتاق شعری از عماد شجاعت
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۰۰ شماره ثبت ۷۸۰۶۹
بازدید : ۴۳۵ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب عماد شجاعت
|
دل به دریا میزنم اما به صحرا بیشتر
محوِ دیروزم ولی در فکرِ فردا بیشتر
راه و رسم دلبری از چشم تو آموختم
دیده از دل می کند کارِ تمناّ بیشتر
بی نهایت عاشقند و بی نهایت مفردند؟!
این سوالی سخت نه،باشد معما،بیشتر
حسرتِ دلبر کجا و داغِ دوری از پدر؟
دردِ یوسف نیست کم،دردِ زلیخا،بیشتر
بی حضور عشق این کاشانه چون ویرانه است
داغ مجنون سخت اما داغِ لیلا بیشتر
میخورم افسوس ها بر گوشه ی پیراهنت
در بغل دارد تو را،آغوش و تن را،بیشتر
خیره بودم ساعتی بر شیشه ی خیسِ اتاق
میکشیدم قلب را،با یک دو تا، "ها" بیشتر...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود ند