چهارشنبه ۱۶ آبان
کمند زلف شعری از نوراله قنبرزهی گرگیچ
از دفتر افسونگر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۲۰:۲۳ شماره ثبت ۷۷۷۹۲
بازدید : ۴۰۰ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر نوراله قنبرزهی گرگیچ
آخرین اشعار ناب نوراله قنبرزهی گرگیچ
|
با کمند زلف، بند بر زمانم زد و رفت
شرر شور عشق، بر جانم زد و رفت
دوش آمد در خواب و پرده ز رخ کشيد
گلشن فصل بھاران، به خزانم زد و رفت
شب درخشان ز رخ آن پری رخسار بود
با تبسم نوبھار گل، به گلستانم زد و رفت
لبخند باران، آخر یک تبسم را چه سود؟
شانِه جام غزل، بر موی پریشانم زد و رفت
چو خيال رخ افسونگرش پا نھاد اندر دلم
سرمه طبع غزل، بر چشمانم زد و رفت
سحر یاد چشمان خمارین سياھش تار شد
نقاب حسرت، بر سودای خيالم زد و رفت
مرداد ۹۸
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود