جمعه ۲ آذر
دختر شعری از سید رضا هاشمی سره
از دفتر حالِ بعید نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ۲۰:۵۰ شماره ثبت ۷۷۱۷۰
بازدید : ۵۴۸ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر سید رضا هاشمی سره
آخرین اشعار ناب سید رضا هاشمی سره
|
حور وقتی در بهشت از عطر گل تر می شود
بر زمین می آید و اینگونه " دختر " می شود
رنگ و بو می گیرد از او خانه ی ما و شما
مثل گلدانی که با گل ها معطر می شود
گل شکوفا می شود، قدری تبسّم می کند
باغ ما زیبایی اش چندین برابر می شود
خب تصور کن گل یاسی که در پاکیزگی
آبنوشش متصل با حوض کوثر می شود
هشت عطر از هشت گل با هم تلاقی می کنند
حاصلش ریحانه ی موسی بن جعفر می شود
سید رضا هاشمی " سره "
|
نقدها و نظرات
|
زنده باشید عزیز | |
|
سلام ها و عرض ادب خاک راه شما نیکانم عزیز ممنونم از ذره پروریتون | |
|
درودها و سپاس ها لحظات به نیکی و مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
به سایت شعرناب خیلی خوش آمدید
استادانه و ناب می سرایید
غزلیاتی شیوا بیان و دلنشین و سنجیده کلام
زنده باد