سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    تمنای تو

    شعری از

    وهب رنجبرکلیبی

    از دفتر دفترشعروهب رنجبر نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ۰۱:۳۴ شماره ثبت ۷۷۱۱۷
      بازدید : ۳۸۴   |    نظرات : ۹

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    بازم امشب دل تمنای توکرد
    درخیال خودتماشای توکرد
    یادایام خوشی های زمان
    یادآن بگذشته شبهای توکرد
    نغمه ی باران به بام خانه ام
    یاد قد. سرو رعنای تو کرد
    پیچ و تاب طره ات آمد بیاد
    یاد آن زلف چلیپای تو کرد
    شد مجسم چهره ات درخواب من
    یک نظر بر قد و بالای تو کرد
    تاگل لبخند نشاندی بر لبت
    بوسه ای برنسترنهای تو کرد
    صبح. پرسیدم خواب دیشبش
    چون ز تو گفتم. حاشای تو کرد
    74/9/26یک نیمه شب بارانی میناب وهب رنجبر
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ۱۷:۲۰
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا بود خندانک
    مرغ آمین
    چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ۰۶:۵۹
    درود
    بسیار زیبا خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    محمدصدوقی
    چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ۰۸:۳۹
    خندانک
    مسعود میناآباد ( مسعود م )
    چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ۱۰:۵۷
    سلام :

    روز شعر و ادب پارسی ( روز شهریار ) بر همه ی فرهیختگان فرخنده باد
    _____________________ خندانک
    صمد نجفی ( فتاحی )
    چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ۱۱:۳۴
    درود دوست شاعر 🌺🌺🌺
    منوچهر منوچهری (بیدل)
    چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ۱۷:۲۵
    بسیار زیبا ممنونم خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    وهب رنجبرکلیبی
    چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ۲۰:۵۰
    سلام دوستان عزیزخودم روزتون مبارک.ممنون ازلطف وارادت شما.برقرارباشید خندانک خندانک
    عبدالامیر الهی(مسکین)
    پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ۰۰:۱۱
    درودتان باد شاعر گرامی
    بسیار زیبا سروده اید
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0