جمعه ۲ آذر
نگاهم بده شعری از علی میرزایی
از دفتر یاس سفید نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ ۱۷:۴۳ شماره ثبت ۷۶۹۲۹
بازدید : ۵۰۱ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب علی میرزایی
|
نگاهم بده
گرفتار عشقم نگاهم بده
نگاهی ز چشم سیاهم بده
شب روز من هر دو یکسان بود
نگیر از سرم مهر و ماهم بده
من انسانم و اشرف گونه ها
اقل ارزش برگ کاهم بده
من آواره ام خانمان سوخته
خدایی کن و سرپناهم بده
جوانی نکردم تو پیرانه سر
بیا دلبری سر به راهم بده
نبودم اگر لایق بندگی
خدایا سراغی به چاهم بده
"رها"ناله های مرا نیم شب
بگیر و تو یک جرعه آهم بده
علی میرزائی"رها"
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم از محبت شما | |
|
سپاسگزارم از محبت شما | |
|
سپاسگزارم از محبت شما | |
|
سپاسگزارم از محبت شما | |
|
سپاسگزارم از محبت شما | |
|
سپاسگزارم از محبت شما | |
|
سپاسگزارم از محبت شما | |
|
سپاسگزارم از محبت شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا و شورانگیز بود
تاسوعای حسینی تسلیت التماس دعای فراوان