دوشنبه ۲۸ آبان
نوعروس شعری از جواد صارمی
از دفتر شروع دوباره نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ شهريور ۱۳۹۸ ۱۱:۳۱ شماره ثبت ۷۶۶۶۹
بازدید : ۷۶۵ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب جواد صارمی
|
پیکِ نفرت را فرستادم برای نوعروس
رنگ خون میگیرد امشب ، ماجرای نوعروس
نعش عشق افتاده روی دستِ خون آلود من
بر مزار دل نشستم از خطای نوعروس
وعده هایش با من و وقت عمل ، با دیگری
برده دل را تا کجاها ، ادعای نوعروس
پابه پایش بودم اما پشت پا خوردم از او
خاک و خون می اورم در پاگشای نوعروس
مستم از بوی خیانت، خود خوری کردن خطاست
یا بکش یا می کشم ،خود را به جای نوعروس
میچکد از لابه لای تار و پودم ، انتقام
تشنه مرگم برای خود ، برای نوعروس
#جوادصارمی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد گرانقدر اساس افترا نبود شب عروسیش بوده دیگه | |
|
درود ممنونم | |
|
درود | |
|
درود | |
|
درود بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
افترا در غزل رسم نیست