مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
يکشنبه ۲۷ آبان
تفاهم دنیای عشق و دیوانگی شعری از زهرامیرزایی (ارنواز)
از دفتر ستاره شب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ ۲۱:۲۳ شماره ثبت ۷۶۵۱۸
بازدید : ۵۲۷۶ | نظرات : ۱۴
دفاتر شعر زهرامیرزایی (ارنواز)
آخرین اشعار ناب زهرامیرزایی (ارنواز)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
تمام دیوانگی های من
از عشق تو برخاست...
و تمام عشق تو
از دیوانگی های من ...
چه تفاهمی باهم داریم
در دنیای عشق و دیوانگی ...
به قلم 🖋 ؛
#زهرا_میرزایی(ارنواز)
🗓پنجشنبه 31/مرداد/1398
نقدها و نظرات
درود بر شما استاد استکی بزرگمهر
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما جناب شفیق گرامی
ممنونم از حضور پر مهر تان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما بانوی عزیز و نازنین
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
بی نهایت سپاسگزارم از محبت شما
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد منوچهری ارجمند
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد طهماسبی گرانقدر
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد میناآباد ارجمند
ممنونم از حضور پر مهر تان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما جناب عرفانی گرامی
ممنونم از حضور پر مهر تان
لطفتان مستدام
در پناه حق
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زيبا بود