دوشنبه ۲۸ آبان
خانه ی ارواح شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر مسمط
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۵۷ شماره ثبت ۷۶۳۷۹
بازدید : ۶۴۱ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
خانه ی ارواح
ظرفهای نشُسته روی میز
سطلِ زباله از غذا لبریز
درِ یخچال شده رخت آویز
روی کاشی شکسته صد تا چیز
مثل میدانِ جنگ، جای ستیز
هی رژه میروند سوسک ها!
چَمِدانی شکسته و ویران
پیرهن روی تخت سرگردان
مثل آدم که خم شده بی جان
روی تختی که خیسِ از باران
گُلِ خشکی کنار یک گلدان
ادکلن زیرِ تخت، افتاده!
پرده از گیره هاش در رفته
میز در خاک تا کمر رفته
خاک روی چراغ سر رفته
برق، هر شب فقط هدر رفته
مثل اینکه زنی سفر رفته
خانه شبیه شهرِ ارواح است!
مبل های کثیف و وا رفته
تارهایی که تا هوا رفته
رنگ، از روی بچه ها رفته
مهربانی از این فضا رفته
کفر باشد، ولی خدا رفته
#زن نباشد چنین شود خانه!
#سمیرا_خوشرو_شبنم
|
نقدها و نظرات
|
درودتان،سپاسگزارم استاد بزرگوار | |
|
درودو سپاس مهربانترینم،شاگردترینم بانوی مهر | |
|
سلام عزیزدلم،مثل همیشه لطف داری مهربونم،قربون نگاه قشنگت | |
|
درودتان،سپاسگزارم استاد،برقرار باشید | |
|
درودتان،سپاسگزارم بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
واقعا همین گونه است که بیان فرموده اید
عالی بود
عید غدیر مبارک