چهارشنبه ۱۶ آبان
برای توست.. شعری از سمیر آبشار (هیمه)
از دفتر غمگوشه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۴۸ شماره ثبت ۷۶۳۶۹
بازدید : ۴۰۹ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر سمیر آبشار (هیمه)
آخرین اشعار ناب سمیر آبشار (هیمه)
|
هنوز هم روزی هزار بار در خیالم، نگام بروی توست
متوهم شده دستم، مدام درحال شانه کردن موی توست
بخدا، لحظه ای نیست آرزوی دیدنت، نگذرد در خیال من
ولی نیا..اینجا ویرانه گشته.قصر مدعی در مقام توست..
شگفتم.. عاشقم نبودی، ولی من فرهاد گشته ام ز عشق
تیشه میزنم بیابم وفا. گنجی که بیابم برای توست...
از خلق این زمانه به ستوه ام که تورا دشنام میدهند..
هر که از خانه ویرانه ام گذشت،نفرینش برای توست...
دیشب خواب دیده ام.پس نگران نفرینهایشان نباش
پیری به خواب گفت.نفرین برای او.دردهایش برای توست
سمیر آبشار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.