پنجشنبه ۱۷ آبان
غزلهای شیدایی_بهانه شعری از واله مختاری
از دفتر غزلهای شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۴۲ شماره ثبت ۷۶۱۹۶
بازدید : ۵۴۵ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب واله مختاری
|
دلم برای از تو نوشتن بهانه می گیرد
و شعر در همه جانـــم،زبانه می گیرد
برای گفتن از تو چقـــــــــدر محصورم
دلم ز دست خودم پُر،از زمانه می گیرد!
تمام عمــر برایت نوشته ام که بـیـــــــا
نیامدی و دلـم،آه،زین ترانــه می گیرد!
غم نبودنت امّــا،شکسته پشت دلم را
دلم تمام غمت را،به شانـــــــه می گیرد
گذشت عمر و رسیدم به ناکجای جهانم
و صبر بین من و عشق،میانه می گیرد
واله_مختاری
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس جناب عاطف ممنونم از نگاهتون🌹🌹 | |
|
سلام و سپاس به نظرتون اگه بنویسم: دلم ز دست خودم و زمانه میگیرد بهتر میشه؟ یا....؟؟؟ | |
|
سلام و عرض ارادت ممنونم از حضورتون 🌹🌹 | |
|
سپاس جناب طهماسبی ممنونم از حضورتون🌹🌹 | |
|
زیبا نگاه شما و بداهه های شماست ممنونم از لطفتون به مهر میخوانید جناب والیزاده🙏🌹🌸 | |
|
سپاس جناب نصرتخواه گرامی ممنون نگاهتون هستم🙏🌹🌸 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود