چهارشنبه ۱۶ آبان
دلم تنگ است... شعری از سمیر آبشار (هیمه)
از دفتر غمگوشه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۳۱ شماره ثبت ۷۶۱۵۱
بازدید : ۵۵۲ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر سمیر آبشار (هیمه)
آخرین اشعار ناب سمیر آبشار (هیمه)
|
دلم گرفته، نمیدانی دلم تنگ است...؟
بی تو... امید زندگی کمرنگ است...
دلم چو شاخه ای میان صد پاییز..
تو پیچکی، دلم میان تو در بند است...
تو یک لحظه فکر دل تنگ مرا کردی..؟
نیستی و هزار سال است درد مند است...
به عمرم شبیه من ندیده ام زمستانی...
نباشی، خورشید هم برای من سرد است
خزان مرا روزی به آسمان خواهدبرد...
عجله کن..بیا..که وقت عاشقی تنگ است.
سمیر آبشار
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود سپاسگزارم بزرگوار... ممنونم از نقد شما... سعی میکنم در پناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
فکر شعرتان خوب است محتوای خوبی دارد ولی از لحاظ ساختار و قافیه و وزن باید بازنویسی فرمایید