يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علی رفیــــعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیــــعی وردنجانی
|
بنام خدا
دوباره هفتم ذیالحجه داغِ روی دل است
به یاد حضرت باقر مدینه مشتعل است
کسی که نور دو چشم امام سجاد است
جهان بدون وجود امام، بر باد است
کسی که جامعه را با عمل هدایت کرد
به سفرههای فقیرانه هم عنایت کرد
امام پنجم شیعه حسینی و حسنی است
همیشه با جگری خون، به یاد بیکفنی است
کسی که روی دلش مانده داغ کرب و بلا
مقابلش سرِ سردارها شدند جدا
به چشمهای خودش دید کربلا چه گذشت
به نوگلانِ حسینی، به خیمهها چه گذشت
شبیه عمهی خود صابر است و شکرگزار
شبیه حضرت زینب در انتهای وقار
اگرچه زهر، خودش را به سینه جا میکرد
برای قاتل خود زیر لب دعا میکرد
خدا کند که همه پیرو امام شویم
هرآنچه هستم وهستید،بامرام شویم
.............................
علی رفیعی وردنجانی
1398/05/17
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب از حسن توجه اساتید و دوستان و شاعران عزیز و بزرگوار که ابراز لطف فرمودند صمیمانه ممنون و سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام بزرگوار برادرم استاد ارجمند
الحق که دلنشین سرودید آموختم
و یقین نورپروری شان (ع) در دل معرفت پیشه تان در سرودنش نظر و اثر داشته است
زنده باشید