مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
يکشنبه ۲۷ آبان
دفاتر شعر زهرامیرزایی (ارنواز)
آخرین اشعار ناب زهرامیرزایی (ارنواز)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
*****************************************
1. شب را
به عشق تو
بیدار می مانم
تا سپیده دم دیگری را
با طلوع چشمانت آغاز کنم...
2. دوست داشتنت
بهانه ای نمی خواهد
فقط کافی ست بخندی
تا بهانه ی دلم
جور شود...
3. موج دریا
از فراق عشق تو
خروشان می شود
حالا می فهم چرا دریا
این روزها طوفانی ست...
کلام 📝 و آوا 🎙 ؛
#زهرا_میرزایی(ارنواز)
پنجشنبه 10/مرداد/1398
نقدها و نظرات
درود برشما استاد استکی والامهر
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
بی نهایت سپاسگزارم از محبت شما
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد طهماسبی بزرگمهر
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
بی نهایت سپاسگزارم از محبت شما
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد منوچهری ارجمند
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
بی نهایت سپاسگزارم از محبت شما
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد نصرتخواه ارجمند
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
بی نهایت سپاسگزارم از محبت شما
لطفتان مستدام
در پناه حق
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود ند