شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر ایرج محرم پور(صوفی خموش )
آخرین اشعار ناب ایرج محرم پور(صوفی خموش )
|
وقتی امروز نگاه تو
در دیدگانم حاصل نشد
خواستم آزاد باشم از تمام عاشقانه ها
حیف که نشد
کاش می شد ، مهلت این نگاه را
تمدید کرد
می نویسم برای تو ، تا بدانی
تمام غزل هایم در هوای بی کسی
معلق ماند
واین شعر کامل نشد که نشد
آری تو هیچ وقت این عذاب را نخواهی فهمید
ای کاش تو هم مثل من
ته این شعر
ترک بر می داشتی
|
نقدها و نظرات
|
درودبر جناب استکی بسیار سپاسگزارم | |
|
سلام استاد بانو بسیار سپاسگزارم از دعای زیباحضرتعالی بنده رو شرمنده کردید ممنونم از مهربانی شما | |
|
درودتان استاد شوکران ممنونم از لطف و محبت استاد بسیار سپا سگزارم | |
|
درودتان استاد انصاری ممنونم از حضرتعالی | |
|
درودتان استاد بیدل نازنین سپاسم از مهربانی استاد | |
|
درودبر استاد نصرتخواه بسیار سپاسگزارم | |
|
درودبر استاد بانو ممنونم از مهرتان سپاسم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود