شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر ایرج محرم پور(صوفی خموش )
آخرین اشعار ناب ایرج محرم پور(صوفی خموش )
|
ای شقایق دلنوشته های هر روزم
امروز به گوش این کلمات خواهم گفت
تا تو را با قلم جان بنویسند
از ملکوت دل
از راز بر ملا نشده بوسه های
مرطوب عشق ، بر تن زخمی این شقایق
از نفس های عاشقانه نسترن ها
به وقت طلوع سحرگاهان
ای شقایق بهتر از جانم
بوسه های عشق را
بر لب سطر های این شعر
آن طوری که
واژه ها دوست دارند ، می نشانم
واژه ها خود می دانند
چگونه زیباییت را
بر بوسه های باران
تصویر کنند
|
نقدها و نظرات
|
درودتان جناب استکی سپاسم از استاد | |
|
درودتان جناب زمانیان سپاسگزارم از مهرتان | |
|
درودتان استاد انصاری بسیار سپاسگزارم از مهرتان | |
|
درودبر استاد بزرگوارم ممنونم از محبت حضرتعالی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود