جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر منوچهر منوچهری (بیدل)
آخرین اشعار ناب منوچهر منوچهری (بیدل)
|
چون گل از تنگ دلی جامه درانیم هنوز
چشم در راه عزیزی نگرانیم هنوز
جرعه ی شوق نماندست به جام من و تو
ورنه از زمره شوریده دل انیم هنوز
گرچه بر شانه هستی پر کاهیم ولی
روی دوش دل خود بار گرانیم هنوز
به ضرورت گذریم از چمن باغ امید
چه توان کرد نسیم گذرانیم هنوز
حرمت خویش رها کرده و از خام دلی
موجی از همهمه ی بی بصرانیم هنوز
گر چه ای آرام دل از تو به دوریم هنوز
تو ببخشا که ما نوسفرانیم هنوز
|
|
نقدها و نظرات
|
استادم ممنونم | |
|
استادم عزیز منی | |
|
سلام بانو سیندوخت ممنونم | |
|
استاد تنهائی ممنونم لطف دارید | |
|
سلام بانو ممنونم | |
|
استادم ممنونم لطف دارید عزیزید | |
|
درود بانو ممنونم شما لطف دارید | |
|
بانو داودی تشکر از شما | |
|
سلام بانو غیبی پور شما لطف دا ید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود