جمعه ۲ آذر
یه پنجره برای خیال من شعری از فروغ حاجیان(فروغ)
از دفتر مسافر آشنا نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ۰۷:۴۸ شماره ثبت ۷۵۸۵۵
بازدید : ۵۳۱ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر فروغ حاجیان(فروغ)
آخرین اشعار ناب فروغ حاجیان(فروغ)
|
شب ها کنار پنجره
چشم های معصوم یه دنیا نگاهت
می آید به بالین
خیال من
طولانی می شود شب
به هنگام رؤیت روی ماهت
وقتی شیرین می گذرد
لحظات
درک نبودنت با خیال شیرین
چشم هایت پوشانده می شود و هزارسوی این شب ها
باز تو را
با من آشتی می دهد
رؤیایی که زود به زود
شباهنگام با
روز بده بستان می کند و
محو می شود
و من انتظار می کشم
تا بیاید شبی دیگر
با رؤیای برهنه از آن همه وسوسه
سر به روی شانه هایی
می نهم
آرام و باز روز از نو
خیال می کنم اگر من یه شب نیایم
به کنار پنجره
تو می آیی؟
شاید بیایی اما من
از آن همه افسانه های تو
آبستن شده ذهنم
شاید
اگر نباشم
تو هم نباشی
و پنجره خالی می شود از
خواستن تو
رؤیای ما..
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود