يکشنبه ۲۷ آبان
درمان کو شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر مذهبی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ۰۰:۴۴ شماره ثبت ۷۵۶۱۶
بازدید : ۵۰۰ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
دردِ بـیدرمانِما را نیست
درمانی٬دریغ
بیسروسامانیامرانیست
سامانیدریغ
جمعهاجمعووجودِجملگی
لبـــــریزِ عشق
دروجودمنیستدیگرشوقِ
مهمانیدریغ
با وجودِ عــدهای زاهد نمای
مِی فـــروش
سینهٔ مردُم نــــدارد عشـق و
ایمـانیدریغ
باغبانْ٬عالیوباغیپُرطراوت
دل نـــــــــــــواز
درچمنْپیدا نشدمرغِ خوش
الحانی دریغ
زینهمه درد وعــذاب وحیله
و رنگ و ریـا
نیستْ دیـگر در دلــم ٬ امّیـــــدِ
چنـدانیدریغ
چشمـهها خشـکیده وبُرّنــده ٬
تیـــغِ آفتـــــــاب
آسمـــــان خـالی شــــده از ابــــرِ
بــارانـی دریـغ
گشته حامی خالی از حال و
هوای عاشقی
گَردو خاکیمانده زآن اشعارِ
طـوفانـیدریـغ
کاش آیـــد یک بهارِ دل نشینِ
جــــــــــان فـــــــــزا
هست خالی ٬ جای آن مولودِ
شعبــانی دریغ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.