پنجشنبه ۱ آذر
آتش شعری از رسول گریزان
از دفتر بغض نامه نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ ۱۹:۲۳ شماره ثبت ۷۵۶۰۸
بازدید : ۸۷۴ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب رسول گریزان
|
یک عالم را
برایت به آتش کشیدم
به هوای تو
دنیا را سرخ کشیدم
ز جان ها گذرکردم
به سوی تو
ام
جز رنگ سرخ
چیزی ندیدم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.