شنبه ۳ آذر
آشفته شعری از حسن بیات (میرزا)
از دفتر شعرناب نوع شعر مسمط
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ ۰۸:۲۷ شماره ثبت ۷۵۵۸۷
بازدید : ۹۳۶ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر حسن بیات (میرزا)
آخرین اشعار ناب حسن بیات (میرزا)
|
امروز هم آشفته ام
از درد دوری گفته ام
در حسرتش دُر سفته ام
سرشار از ناگفته ام
در تخت دیبا خفته ام
شاید که در خوابم ببیند
هوش و حواسم برده او
دل بسته ام بر تار مو
این راز را با کس مگو
تا که بماند آبرو
چون گشته ام بیمار او
تا لحظه ای پیشم نشیند
درگیر در خواب و خیال
در حسرت وقت وصال
در من ببیند صد کمال
چون حوریان غرق جمال
من را کند بر خود حلال
من را برای خود گزیند
#میرزا
|
نقدها و نظرات
|
درود بیکران جناب استکی عزیز و بزرگوار سپاسگزارم به مهر خواندید | |
|
درود بیکران بزرگوار سپاسگزارم از مهرتان 🌷 🌷 🌷 🌷 | |
|
درود بیکران بانو سپاسگزارم به مهر خواندید | |
|
درود بیکران جناب طهماسبی عزیز و فرزانه سپاسگزارم از مهرتان بزرگوار | |
|
درود بیکران جناب رفیعی عزیز سپاسگزارم به مهر خواندید | |
|
درود بیکران بانو سپاسگزارم از مهرتان 🌷 | |
|
درود بیکران بانو سپاسگزارم از مهرتان 🌷 🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود