يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
درچشمِ منآننگاهخیلیخوباست
بیغصهواشــکوآهخیلیخوباست
در نـم نـمِ بـــاران و نسیــــمی دلکـــــش
گیسـویِ پُر و سیاه خیلیخوباست
از رَه بِرِســی چـــو خسته و درمــــانده
یکچهرهٔهمچومـــاهخیلیخوباست
پـــا در خطــــری بــــزرگ هـم بگــــــــذاری
چشــمیکهبُوَدبهراهخیلیخوباست
چــون باز شَوَد دیدهیِ خـــواب آلوده
آوازِ خـوشِ پــگاه خیلی خوب است
لبخنــــــدِ نــــگار بـرتـر از یـک دنیــــاست
شعرم چوشَوَدگواهخیلیخوباست
نــــاخـــــواســتــه آزار چــــــــــو دادم او را
بَخْشَد اگر اشتبــاه خیلیخوب است
گــــــر بغـــض رهِ گلــــــویِ مـــــا را گیـــــرد
آن شانه وتکیـه گاهخیلیخوباست
گر یوسفِ مصرِ عشق گَردی ٬ حامی
تنهـــاییِ قعــرِ چـاه خیلی خوب است
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استادارجمند:ازمحبت شماسپاسگزارم.شادمان باشید | |
|
سلام برشما:تشکر میکنم ازلطف شماسرورگرامی.دلتان شاد | |
|
سلام وسپاس برشما.پیروزباشید | |
|
سلام ودرودبرشما عزیزارجمند.سلامت باشید | |
|
سلام :ازلطفتون سپاسگزارم.خدایارتان باد | |
|
سلام وسپاس برشما.خیلی ممنونم.پاینده باشید | |
|
سلام:تشکرمیکنم.پیروز باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید بخش و زیبا بود