مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
دوشنبه ۲۸ آبان
جز تو کسی نمی تواند... شعری از زهرامیرزایی (ارنواز)
از دفتر ستاره شب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ۰۱:۱۵ شماره ثبت ۷۵۴۶۷
بازدید : ۴۹۷۵ | نظرات : ۱۸
دفاتر شعر زهرامیرزایی (ارنواز)
آخرین اشعار ناب زهرامیرزایی (ارنواز)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
***********************************
آن زمانی که مرا مثل ماهی
می رقصانی
در بین موج خنده های لبانت
و مرا مثل دیوانه ای
مست و خمار می کنی
با شراب چشمانت
تمام واژه های شعرم
جانی دوباره می گیرند
برای نوشتن از عشق
برای نوشتن از مستی
برای نوشتن از دیوانگی
جز تو کسی نمی تواند
عشق را معنا کند...
جز تو کسی نمی تواند
سیل شور عشق و مستی را
در دل من به جریان بندازد...
جز تو کسی نمی تواند
شراب عشق را بر لبانم بنوشاند...
کلام و آوا ؛
#زهرا میرزایی (ارنواز)
دوشنبه 10 تیر 1398
نقدها و نظرات
درود برشما بانو حکیمی عزیز و نازنینم
ممنونم از حضور پر مهر تان
بی نهایت سپاسگزارم از محبتت بانو جان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما بانو آلاله عزیز و نازنینم
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
بینهایت سپاسگزارم از محبتت بانو جان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد استکی بزرگمهر
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
بی نهایت سپاسگزارم از محبت شما
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد کریمیان ارجمند
ممنونم از حضور پر مهر تان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما جناب شاه آبادی گرامی
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد طهماسبی بزرگمهر
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
بی نهایت سپاسگزارم از محبت شما
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد عاطف گرامی
ممنونم از حضور پر مهر تان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود سارا بانوی عزیزم
ممنونم از حضور پر مهر تان
عالی حضور پر مهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمت مهرآفرین باد