مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
دوشنبه ۲۸ آبان
دفاتر شعر زهرامیرزایی (ارنواز)
آخرین اشعار ناب زهرامیرزایی (ارنواز)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
شکوفههای گیلاس را
به لبخند تو پیوند زدم
تا طلوعی دیگر را ببینند...
به قلم 🖋 ؛
#زهرا_میرزایی(ارنواز)
شنبه 15/تیر/1398
نقدها و نظرات
درود برشما استاد استکی بزرگوار
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود بر نسرین بانوی نازنینم
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما جناب خسروی فرد بزرگوار
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود بر سارا بانوی عزیز
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد طهماسبی بزرگمهر
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود برشما استاد نصرت خواه گرانقدر
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
درود بر بانو یوسفی عزیزم
ممنونم از حضور پر مهر تان
زیبا نگاه پرمهر شماست مهربان
لطفتان مستدام
در پناه حق
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و با شکوه بود