جمعه ۲ آذر
بخند وباز بزنگ و شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر بحر طویل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ ۱۵:۱۳ شماره ثبت ۷۵۰۹۰
بازدید : ۵۱۴ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
🌺🍀🌺🍀🌺
🍀
🌺
🍀
بخند وباز بزنگ و:الیاس امیرحسنی
غروب و این دل تنگ
و
زمان و این همه دنگ
و
جهان و این همه جنگ
و
پیام و این همه زنگ
و
وجود و این همه ننگ
و
کلاس و این همه منگ
و
دو پا و این همه سنگ
و
پلیس و دزد وتفنگ
و
هزار حرف جفنگ
و
ژن وکلاس وفرنگ
و
و حال و خنده وبنگ
و
خیال خام وپلنگ
و
کمی بمان ودرنگ
و
وگیسوی تو قشنگ
و
و شیخ و شاب مشنگ
و
و آب و پمپ و شلنگ
و
پراز دروغ ودونگ
و
وآن رفیق زرنگ
و
شراب ومست وملنگ
و
خشاب و تیر و فشنگ
و
و افتتاح و کلنگ
و
وافتضاح نهنگ
و
حماسه های پشنگ
و
سه تار و نغمه ی چنگ
و
و چشم حور و خدنگ
و
شرنگ پشت شرنگ
و
زدند این همه انگ
و
و دکتر و وسرنگ
و
منم که گوش به زنگ
و
بخند وباز بزنگ
و
برقص وباز بزنگ و
🌺
🍀
🌺
🍀🌺🍀🌺🍀
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر شما سپاسگزارم گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود