جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد جانی نژاد (علی مهدوی)
آخرین اشعار ناب محمد جانی نژاد (علی مهدوی)
|
گــر چـہ جـزء هیمنــه ات ،دل پی زیبایی نیست
بہ جلال و جبروتت،دلِ مجنونِ مرا، راهی نیست
حاصــل چشـم پریشـان شــده ام ،مـی دانــی
کوکـب و بخت دلـم، جـزء سر سودایی نیست
بی سبب نیست،ڪہ قایق پی دریا زد رفـت
موج عاشق شده و گـر پی حیـرانـی نیست
قایقم کوچڪ و موج در طلبِ ساحل خود
کوه و موج و دل دریا ڪه تماشایی نیست
انڪہ عمرے ز شوق،بر سَر کویت می نشست
حال، وقتی تو می یایی،ڪوچہ را نایی نیست
خـواستــم بـا دلِ ڪـوچـــہ بنویســم رازے
کوچہ را گریہ گرفت،شبرو و همراهی نیست
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض درود تشکر از حضور استاد گرامی 🌺🌹🍀🌹 | |
|
سلام و عرض ادب استاد بزرگوار درس پس می دهیم از حضور و همراهی شما مچکرم 🌾🌺🍃🌹 | |
|
سلام و عرض ادب و احترام استاد گرامی تشکر وافر دارم از باب معیت استاد ارجمند 🌺🌹🌹🍀🌿 | |
|
سلام و عرض،ادب استاد گرامی از معیت و حضور سپاسمندم 🌺🌹🌹 | |
|
سلام و عرض درود، تشکر از حضور و دلگرمی استاد گرامی 🌹🌺🌷 | |
|
سلام و عرض شب خوش تشکر از حضور همچنین شما استاد گرامی در پناه حق🌺🌺🌺🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود