سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
    22 شوال 1445
      Tuesday 30 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

        راز قلب

        شعری از

        سکینه رضایی کهخا (فرزانه سیستانی )

        از دفتر بهار اندیشه نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ۰۸:۴۸ شماره ثبت ۷۴۹۳۵
          بازدید : ۳۳۶   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سکینه رضایی کهخا (فرزانه سیستانی )
        آخرین اشعار ناب سکینه رضایی کهخا (فرزانه سیستانی )

        هر کس که در سر شور و حالی پر شرر دارد 
        از راز قلب عاشقم حتما" خبر دارد 
        تنها تور را خواهم ، تو را دارم ، تو را .... گویند 
        این با تو بودن ها برای من ضرر دارد 
        فردا تمام شهر در این گفتگو : « دانید 
        عشقش در این دیوانگی ها هم اثر دارد
        در فهم ما این عاشقی اصلا" نمی گنجد 
        دریای عشقش ای برادر بال و پر دارد »
        من هستم و تنهایی و این حال رسوایی 
        رسوا شدن گاهی ، زمانی هم ثمر دارد
        می مانم و با شعر خود می خوانم از عشقش
        گفتند شعرم نیز جانی محتضر دارد 
        این واژه ها را با دو صد تردید خواهم گفت 
        هر واژه ایی معنای حرفی مختصر دارد
        با من مگو حافظ : نگو از راز پنهانی 
        پنهان نسازی راز را ، جان در خطر دارد ! 
        هر چند با تنهایی خود آشنا هستم 
        اینجا کسی آیا به حال من نظر دارد؟!
        پرواز کردن در افق سودای هر کس نیست 
        این خواستن فرزانه ایی را دربدر دارد .
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ۱۸:۳۹
        به شعر ناب خوش آمدید بانو خندانک
        عليرضا حكيم
        جمعه ۷ تير ۱۳۹۸ ۱۸:۱۳
        درود بانوی گرامی

        شعر خوبیست اما اگر ویرایش دیگر شود بهتر است مثلًا:(گاهی، زمانی)هردو قید زمان هستند یکی کافیست
        بجای دانید،\"گویند\" بهتره
        برایتان موفقییت آرزومندم
        خندانک خندانک
        جواد  رفیعی  (جواد)
        شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ۱۶:۰۲
        سلام
        زیبا بود خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0