تو که به فکر من نبودی
سرت خلوت نیست که نبودی
ندونستی که من عاشقتم
همون که هنوز به فکرتم
دلم یه عاشق بود و بس
چرا دل کندی از من پس
میدونم هواست نبوده
که دلت یه جای دیگه بوده
چرا به فکر من نبود
حتی یه بار هم نبود
میدونم یه جایی بود
همون که عاشق اون بود
همون عشق که نمیذاره بگذره
نمیذاره همون که عاشق کرده بره
هنوز چرا دل اونو میخوادش
ذهنم کلیک کرده میگه میخوادش
چرا هنوز منتظرشم ، چرا هنوز وفادارشم
چرا دلبسته شم ، چرا وابسته شم
چرا دست سرم بر نداشت
اون عشق چرا تنها نذاشت
چرا به فکر من نبود
حتی یه بار هم نبود
میدونم یه جایی بود
همون که عاشق اون بود
همون عشق که نمیذاره بگذره
نمیذاره همون که عاشق کرده بره
شعر ( چرا ) از m.f
نیم پرده دلت را پنهان نکن چون با هر مضراب پلک هایم سنگین تر میشود نکند رویای شیرینت سنگین باشد اعماق دلت را جستجو کن با گس لبانت مهمانم کن شبهایم را باتو قسمت کردم از عاشقان روز مهربانی چشمانت روز آشنائی نگاها روز به غنچه نشستن عشقمان هروز روز خداست از جدائی هیچ مگو که میمیرم
#منوچهربیدل چون نوشتی نقد میخواهم من چیزی متوجه نشدم شاید بد خوندم
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.