بنام خدا
چه شعر خوب و قشنگی، چه نغمهای، چه سرودی
چه اوجگیری خوبی، چه سیری و چه فرودی
تو با طنین غزلهای بینظیر و قشنگت،
دوباره از سر ما عقل و فکر و هوش، ربودی
تمام شعر سُریان دچار سیر نزولی؛
تویی که شعر تو دارد همیشه سیر صعودی
بدون شک تو در آینده مثل حافظ و سعدی
شوی بزرگ وَ معروف با تلاش، به زودی
نباز روحیهات را به نقد و طعنه و تحسین
نباز باز خودت را به هیچ گفت و شنودی
میان اینهمه تکرار، فکر تازه، قشنگ است
بیا و صرفنظر کن از ارتباط عمودی
--------------------------------
صدای وجدان شاعر(طنز )
علی رفیعی وردنجانی
1398/04/01
..................
* مدتی بود وقتی در انجمن شعر شهرمان شاعران عزیز سروده و شعری میخواندند دوست بزرگواری سریعاً میگفت : ابیات ارتباط عمودی ندارند و این جمله به تکیه کلامش مبدل شده بود ضمن آنکه ادلّه درست درمونی ارائه نمی کرد و توضیح خاصی هم بیان نمیداشت و خلاصه با همین دو کلمه ماحصل زحمات شاعر را از بین میبرد ، و لذا بنده این شعر طنزگونه را سروده و به همین جهت تقدیم آن دوست نمودم...
شاید خواندنش خالی از لطف نباشد...
بسیار زیبا و بجا بود
دستمریزاد