يکشنبه ۴ آذر
خزان خاطره شعری از نیره جهان بین
از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۴۰ شماره ثبت ۷۴۲۹۱
بازدید : ۶۰۱ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب نیره جهان بین
|
با نقشی از بهار که بر خاطرم نشست
آمد خزان خاطره را رنگ کرد و رفت
آمد برای عاشقی و نازپروری
اما دلم به خارِ گل همسنگ کرد و رفت
با صدهزار درد که بر سینه ام گذاشت
تنها ، فضای عاطفه را تنگ کرد و رفت
با واژههای عاشقی و حرفهای ناب
در لحظههای غمزده نیرنگ کرد و رفت
نزدیک میشدم که بکاهم زِ دوریاش
مقیاسِ بُعدِ فاصله فرسنگ کرد و رفت
من با تمام حال دلش صلح بودهام
با لشکر غریب دلم جنگ کرد و رفت
نیره جهانبین
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما و سپاس از مهرتان | |
|
درود و سپاس از لطف بیکران شما ، ممنونم از کامنتهای ارزشمندتون | |
|
درود بر شما و سپاس از لطفتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.